Humly Booking Device

Slank, klein en oneindig flexibel.

Het display kan laten zien of een ruimte of bureau beschikbaar is of niet. Door op het touchscreen te tikken kan iedereen ter plekke boeken wat hij nodig heeft. Het integreert via dezelfde backend als alle andere producten in de Humly Workplace Solutions suite.

De combinatie van een compact ontwerp en hoge resolutie schermen maakt de Humly Booking Device extreem veelzijdig.

PRODUCT BESTELLEN? NEEM NU CONTACT MET ONS OP

  • Humly Room Booking Device
  • Humly Booking Device
  • Humly desk booking

Aanpasbaar aan de veranderende eisen van de hybride werkplek

De slanke vormfactor herbergt een klein LCD-scherm met hoge resolutie (3,46 inch) en biedt flexibele montage- en positioneringsopties die de gebruiksmogelijkheden vergroten.

Bevestig jouw Humly Booking Device op alles wat jij wilt dat mensen kunnen boeken.

  • bureaus
  • vergaderruimtes
  • focus ruimtes
  • telefooncellen en flexibele werkplekmodules
  • co-working ruimtes en sociale ruimtes
  • auto’s en parkeerplaatsen
  • … en alles wat je maar kunt bedenken

Bezoek onze Workplace Experience Center, Bel of mail voor een afspraak

Elegant ontwerp dat lang meegaat

De combinatie van een compact ontwerp en schermen met een hoge resolutie maakt het Humly Booking Device uiterst veelzijdig. Het is ontworpen om wrijving op de werkplek te verminderen en een elegante, tijdloze uitstraling aan het kantoor toe te voegen. Zoals alle Humly hardware heeft het een geschatte levensduur van +5 jaar.

Streng beveiligde hard -en software

Met controle over alle hardwarecomponenten en softwarecode in de Humly producten garanderen wij een uiterst veilige oplossing voor jouw organisatie. Voor klanten met de strengste beperkingen leveren wij ook aangepaste hardwareversies.

Flexibiliteit is key

Monteer hem jouw Humly Booking Device horizontaal bovenop een bureau of onder een bureau of op een plank. Of waarom niet verticaal, op een muur of op een plank. Montage kan op elk materiaal zoals glas, textiel, metaal of hout. Gebruikers hebben ook de mogelijkheid om aanwezigheid te detecteren, verstelbare bureaus te bedienen, verbinding te maken en stroom te leveren via PoE door middel van accessoires om de flexibiliteit te maximaliseren.

Naadloze samenwerking

Humly Booking Device werkt naadloos samen met Humly Reservations software om alle middelen te boeken, waardoor een naadloos geïntegreerde hardware- en softwareoplossing ontstaat die Humly in de toekomst verder zal ontwikkelen om meer toepassingen te ondersteunen. De Humly Booking Device is nu ook compatibel met Microsoft Exchange, Microsoft Office 365 en Google Workspace om de boekingsmogelijkheden en functionaliteit uit te breiden.

Schaalbare technologie

Het Humly Booking Device is schaalbaar voor elke klant. We kunnen schalen van een enkel middel, bureau, kamer of kantoorruimte in de Humly Cloud tot duizenden kamers in meerdere privé datacenters over de hele wereld. De hardware is goedgekeurd en gecertificeerd voor alle grote wereldmarkten – een perfecte pasvorm voor een wereldwijde standaard.

Humly Control Panel biedt een flexibele administratie-interface om uw gehele oplossing vanaf één locatie te monitoren en te beheren.

Naadloos geïntegreerd

Humly heeft een open API die het gemakkelijk maakt om diepe naadloze integraties met andere oplossingen te bouwen. Daarnaast werkt Humly proactief aan extra klantwaarde door integraties te maken met marktleidende oplossingen binnen smart office en samenwerkingstechnologie.

Al onze ruimte en werkplek reservering oplossingen

2024-07-02T20:57:20+01:00

Evoko Kleeo

Voor een compleet en intelligent deskbooking systeem gebruik je de Evoko Kleeo Desk Manager. Dit kleine boekingssysteem is eenvoudig op een bureau te integreren en geeft in één oogopslag aan wat de bezettingsstatus is.

Deel deze pagina, kies je platform

Neem contact met ons op voor de scherpste prijs
••

    * verplichte velden

    Jouw bedrijfsruimten klaarmaken voor de toekomst? Ik geef je graag een advies op maat! - Theo

    Theo - Presentation Partner Professional
    Theo - Presentation Partner