Menu

Van live content streaming tot digitaal stoepbord: zo trekt jouw winkel de aandacht

De aandacht van potentiële klanten trekken, dat is wat je wilt als retailer. In de huidige tijd van digitalisering kan dat ook op een nieuwe manier: bijvoorbeeld met digitale displays in je etalage, en digitale, dubbelzijdige stoepborden voor de deur. Lees hier hoe je onze POP frames en digitale stoepborden inzet om jouw winkel in de spotlights te zetten.

Live Instagram stories streamen met POP frames

Steeds meer communicatiemiddelen zijn digitaal. En daar gaat de retail in mee. Een trend is het inzetten van social media als reclamemiddel voor de zaak. Niet alleen online, als visitekaartje van de winkel, maar ook in een offline omgeving zoals de winkelstraat. De vierkante POP frames van Soundgraph zijn hier een mooi voorbeeld van.

Met de POP frames van Soundgraph stream je live foto’s en stories van social media, zoals Instagram. Of je het display nu een plaats geeft in de etalage of op een andere plek in de winkel: je content valt gegarandeerd op door de Full HD resolutie en de unieke schermafmetingen van 50 x 50 cm. Met de inbegrepen YouFrame Player is het opzetten van een afspeellijst een fluitje van een cent: na het aanmelden bij het social media account van je bedrijf geeft het display automatisch de content van je account weer.

Inspelen op de lancering van een nieuw product doe je met POP frames in real time: zodra het nieuwe product op social media is aangekondigd, verschijnt het ook direct op het scherm in de winkel. Hiermee is jouw winkel dus altijd actueel zonder dat je daarvoor aparte reclame-uitingen nodig hebt. Posts van klanten die de hashtag van je bedrijf hebben gebruikt, verschijnen ook direct op het POP frame. Een klant in jouw winkel die net een horloge past en hierover post op Instagram, ziet zijn eigen foto meteen weer terug op het display. Nog een extra bevestiging dat aanschaf een goede keuze is! De displays zijn eenvoudig met elkaar te combineren en verkrijgbaar met optionele omlijsting in diverse vormen en kleuren. Met POP frames creëer je dus in een handomdraai een blikvanger in de stijl van je winkel.

Digitale stoepborden

Aandacht trekken van je potentiële klanten begint al vóórdat ze de winkel binnenkomen. Een flitsende etalage en een posterstoepbord voor de deur zijn een goed begin. Maar wat als je een unieke blikvanger kunt creëren met een digitaal stoepbord? Presentation Partner ontwikkelde samen met LG deze nieuwe aandachtstrekker. Twee gecombineerde displays van 49 inch in Full HD, met de uitstraling van een traditioneel stoepbord. Dat de displays opvallen is geen vraag: ze hebben een uitzonderlijk hoge helderheid van 700 nit. En ze zijn draadloos: in het stoepbord zijn accu’s verwerkt met een gebruiksduur tot 12 uur per dag. Een extra voordeel is dat je op elk display afzonderlijke content weergeeft door de ingebouwde webOS 3.0 player. Met deze digital signage player creëer je eenvoudig presentaties voor de displays, zodat je content er professioneel en aantrekkelijk uitziet. Met een digitaal stoepbord valt jouw winkel dus gegarandeerd op in het gezicht van de winkelstraat.

POP frames & digitale stoepborden: ook op Presentation Partner’s Business Event

POP frames & digitale stoepborden zijn hét visitekaartje voor winkels & warenhuizen. Wil je meer weten over deze retail-innovaties? Wij laten je er graag mee kennismaken tijdens ons Business Communication Event op woensdag 19 september. Meld je aan voor dit gratis event en laat je verrassen door deze spectaculaire blikvangers!