Menu

Narrowcasting toepassingen

Voor elke situatie en locatie een narrowcasting oplossing

Narrowcasting is de benaming voor het uitzenden van content op “non massa” niveau (tegenhanger van broadcasting). Dit kan nog steeds betekenen dat het wordt weergegeven van 1 tot meer dan 100.000 schermen verspreid over verschillende locaties. Er zijn ook ontelbaar veel mogelijkheden in de communicatie van uw boodschap en Presentation Partner kan u helpen in uw inspiratie en creativiteit te voeden.

De narrowcasting opties op een rijtje:

  • Agenda & rooster
  • Aanbiedingen & acties
  • Bewegwijzering
  • Interne communicatie
  • Liturgiebord
  • Menukaart
  • Nieuws, weer en reisinformatie
  • Productinformatie
  • Statistieken verzamelen
  • Social Media
  • Wachttijdsinformatie

Naast deze standaard oplossingen gaan wij graag met u in gesprek over meer gepersonaliseerde communicaties of combinaties.

Interactieve narrowcasting

Met interactieve narrowcasting wordt de bezoeker of klant actief betrokken en kunt u uw narrowcasting gebruiken als digitaal informatiepunt of zelfs verkoper. Door de interactie blijft informatie beter hangen bij de gebruiker en haalt u meer uit uw narrowcasting.

Kies voor kwaliteit en neem nu contact op met Presentation Partner.