Menu

Interactieve narrowcasting

Interactieve narrowcasting stuurt uw klant naar een sale

Interactieve narrowcasting is narrowcasting die reageert op een handeling van de klant of bezoeker. Wanneer een klant bijvoorbeeld een product uit het schap pakt kan deze door deze handeling een bericht of filmpje activeren via de narrowcasting. Met deze communicatie kan de klant direct meer informatie inwinnen en daardoor gestuurd worden naar aankoop van het product. Maar u kunt ook een evacuatieplan tonen na activatie van het brandalarmsignaal.

Narrowcasting interactief

Toepassing van interactieve narrowcasting

Interactieve narrowcasting is een ideaal systeem om de verkoop per klant te stuwen en transparantie te verhogen. In deze tijden waar internet extreme transparantie toelaat is interactieve narrowcasting een mooie manier om dit ook toe te passen in de offline winkel.

Daarnaast kan de klant extra getriggerd worden door bijvoorbeeld een aanbieding die alleen geldt als het product op dat moment wordt aangeschaft.

Praktijk voorbeelden van interactieve narrowcasting:

  1. Een recente installatie bij een fashion franchise ondernemer, waar vlakbij de klantenteller een beweging detectie sensor is geplaatst. Deze is gekoppeld aan een scherm en activeert hiermee een welkomstboodschap: dames mode eerste verdieping, kids beneden, enzovoort.
  2. In de etalage een display met de boodschap die passanten vraagt om dichterbij te komen. Wanneer de sensor de afstand treshold bereikt, verschijnt de commerciële boodschap.
  3. Bij de receptie een touchscreen die uw bezoeker in vogelvlucht een interactieve rondleiding geeft over uw dienstverlening.

Geef uw narrowcasting interactie, neem contact met ons op!